Promocje
Probiotyk Acidophilus - 4mld | HealthAid
Probiotyk Acidophilus - 4mld | HealthAid

55,71 zł

Cena regularna: 61,90 zł

szt.
AlergoForte kompleks na alergię | HealthAid
AlergoForte kompleks na alergię | HealthAid

55,71 zł

Cena regularna: 61,90 zł

szt.
Bananowo-kokosowy shake proteinowy | Dragon Superfoods
Bananowo-kokosowy shake proteinowy | Dragon Superfoods

67,90 zł

Cena regularna: 79,90 zł

szt.
Cysticare - układ moczowy | HealthAid
Cysticare - układ moczowy | HealthAid

50,30 zł

Cena regularna: 55,90 zł

szt.
Kompleks witamin i minerałów VEG1 Pomarańcza, 90 szt. | Vegan Society
Kompleks witamin i minerałów VEG1 Pomarańcza, 90 szt. | Vegan Society

50,31 zł

Cena regularna: 55,90 zł

szt.
Omega 3 DHA:EPA + Witamina D3 w płynie, smak pomarańczowy | Vegetology
Omega 3 DHA:EPA + Witamina D3 w płynie, smak pomarańczowy | Vegetology

89,78 zł

Cena regularna: 94,50 zł

szt.
Omega 3 DHA:EPA + Witamina D3 | Vegetology
Omega 3 DHA:EPA + Witamina D3 | Vegetology

89,78 zł

Cena regularna: 94,50 zł

szt.
Witamina B12 1000mcg | Veganicity
Witamina B12 1000mcg | Veganicity

41,90 zł

Cena regularna: 43,75 zł

szt.

Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU 

Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie na adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vegafit.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest tutaj>>

Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy.

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

Konsument może zwrócić Produkt na adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa.

Sklep Vegafit.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

 

REKLAMACJA PRODUKTU

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vegafit.pl;
  • pisemnie na adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Przykładowy wzór formularza reklamacji zawarty jest tutaj>>

Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:

Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa.

Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (DPD Pickup) już od 99,00 zł.
Kolagen wegański
Zdrowie stawów, skóry i włosów
 proszek i kapsułki
Zobacz
Darmowa dostawa
 
Darmowa dostawa
do DPD PickUp
dla zamówień od 99 zł
i tylko 4,99 zł dla mniejszych 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl