Promocje
BICAPS | Selen
BICAPS | Selen

41,49 zł

Cena regularna: 51,86 zł

szt.
BICAPS | FOLATE - Kwas foliowy
BICAPS | FOLATE - Kwas foliowy

47,99 zł

Cena regularna: 59,99 zł

szt.
Joint Essentials kompleks na stawy | Veganicity
Joint Essentials kompleks na stawy | Veganicity

72,17 zł

Cena regularna: 84,90 zł

BICAPS | MICROBACTI
BICAPS | MICROBACTI

83,99 zł

Cena regularna: 104,99 zł

szt.
Formeds | Tryptofan w proszku
Formeds | Tryptofan w proszku

36,99 zł

Cena regularna: 46,24 zł

szt.
Kompleks Wątroba LIVER KIND | Veganicity
Kompleks Wątroba LIVER KIND | Veganicity

50,56 zł

Cena regularna: 59,48 zł

szt.
Kolagen wegański | Vegan Collagen Vollagen® | Vegetology
Kolagen wegański | Vegan Collagen Vollagen® | Vegetology

89,17 zł

Cena regularna: 104,90 zł

szt.
BICAPS | Witamina B3 - Niacyna - 500mg
BICAPS | Witamina B3 - Niacyna - 500mg

47,99 zł

Cena regularna: 59,99 zł

szt.

Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU 

Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie na adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vegafit.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest tutaj>>

Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy.

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

Konsument może zwrócić Produkt na adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa.

Sklep Vegafit.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

 

REKLAMACJA PRODUKTU

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vegafit.pl;
  • pisemnie na adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Przykładowy wzór formularza reklamacji zawarty jest tutaj>>

Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:

Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B, 02-797 Warszawa.

Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier InPost) już od 199,00 zł.
Wietrzenie magazynu
WIOSNA BEZ NIEDOBORÓW
 Wietrzymy magazyn
Zobacz
Darmowa dostawa
Darmowa wysyłka
Dla zamówień
powyżej 199 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl