Promocje
Witamina B12 1000mcg | Veganicity
Witamina B12 1000mcg | Veganicity
43,67 zł 40,99 zł
szt.
Zioła na koncentrację | Kombinat konopny
Zioła na koncentrację | Kombinat konopny
34,00 zł 30,00 zł
szt.
Olej konopny CBD 500 mg (5%) SPORT 10 ml | Medican Campus
Olej konopny CBD 500 mg (5%) SPORT 10 ml | Medican Campus
119,00 zł 105,00 zł
szt.
Nasi producenci
healthaid vegetology
veganicity Helhetshälsa
 PowerGym Formeds
Dragon Superfoods
TheVeganSociety Medican Campus
RooBar Aliness
 Smart Organic  Kombinat konopny
 Bett'r Banana Socks
   
Problem z (większością) kompleksów multiwitaminowych 0
Problem z (większością) kompleksów multiwitaminowych

Olej z węża jest zdefiniowany jako "substancja bez rzeczywistej wartości leczniczej sprzedawana jako środek na wszystkie choroby". My jako konsumenci, jesteśmy o wiele bardziej wyedukowani i trudniejsi do oszukania niż pokolenia, które przyszły przed nami... ale nadal jest sporo oleju wężowego na rynku!

Jednym z doskonałych przykładów współczesnego oleju z węża są tanie multiwitaminy. Niestety, rzeczywistość jest taka, że większość z tych tanich suplementów są przesadnie obiecujące przy tak niskiej pożytecznej zawartości. Nie tylko większość z tych multiwitamin jest nieskuteczna, lecz także może być szkodliwa dla Twojego zdrowia

Poznaj 3 największe problemy z większością multiwitamin na rynku.

czytaj całość »
Hydroksykobalamina – witamina B12 o przedłużonym działaniu 0
Hydroksykobalamina – witamina B12 o przedłużonym działaniu

Hydroksykobalamina  (także „magazynująca B12“) jest jedną z czterech dostępnych form witaminy B12 (pozostałe to cyjanokobalamina, metylokobalamina i adenozylokobalamina).

To naturalna forma witaminy B12, która jest wytwarzana przez niektóre mikroorganizmy i występuje w organizmie. Stanowi ona prawie połowę witaminy B12 znajdującej się w naszej krwi. Spośród wszystkich form witaminy B12, hydroksykobalamina jest jedną z najczęściej występujących w naturalnej żywności.

Chociaż sama hydroksykobalamina nie jest bioaktywną koenzymową formą B12 i musi najpierw zostać przekształcona, ma kilka godnych uwagi zalet, które odróżniają ją od innych form B12 (takich jak sztuczna cyjanokobalamina) i czynią ją interesującą opcją suplementacji B12.

czytaj całość »
Wegańska witamina D3 - z czego jest zrobiona i dlaczego warto wybrać właśnie taką? 0
Wegańska witamina D3 - z czego i dlaczego?

Doskonale wiemy, że witamina D jest niezbędna dla naszego zdrowia, wzmacnia kości, zęby, mięśnie i układ odpornościowy. Nie ma wątpliwości, że ważne jest upewnienie się, że organizm otrzymuje wystarczającą ilość witaminy D. Podstawowe znaczenie mają dwie formy witaminy D: D2 (ergokalcyferol) i D3 (cholekalcyferol). Która jest najlepsza? Czy istnieje wegańska wersja tej bardziej skutecznej?

Dlaczego warto wybrać właśnie wegańską formę witaminy D3? Z czego ona jest zrobiona? Wyjaśniamy w naszym artykule.

czytaj całość »
3 powody, dla których alternatywy dla Omega-3 DHA:EPA z oleju rybnego są równie skuteczne 0
3 powody, dla których alternatywy dla Omega-3 DHA:EPA z oleju rybnego są równie skuteczne

Termin „Omega-3” może brzmieć tak, jakby należał do filmu science fiction, ale Omega-3 to wielonienasycone kwasy tłuszczowe (WNKT). Kwasy Omega-3 są niezbędne dla naszego zdrowia na każdym etapie naszego życia i równie ważne w diecie, jak dla dzieci, tak i dla dorosłych.

DHA i EPA to formy kwasów Omega-3 zwykle występujące w tłustych rybach. Co robić, jeśli nie jesz ryb, stosujesz dietę roślinną lub po prostu nie popierasz nieetycznych praktyk rybołówstwa? Jak zadbać o dostarczenie niezbędnej ilości wielonienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 bez suplementów na bazie oleju z ryb lub tranu? Opowiadamy o alternatywie z alg.

czytaj całość »
Ile białka wystarczy? Czy wegańskie białko jest gorsze od zwierzęcego? 0
Ile białka wystarczy? Czy wegańskie białko jest gorsze od zwierzęcego?

Pewnie niejednokrotnie słyszeliście, że do budowania masy mięśniowej i siły niezbędne jest białko. I słusznie! Przez lata, zaczęliśmy jednak białko utożsamiać głównie z mięsem a między nim stawiać niemal znak równości. „Ziemniaczki zostaw, mięsko zjedz chociaż!” - to kultowy już tekst, który słyszał z maminych lub babcinych ust chyba każdy z nas. I rzeczywiście, aby zbudować mięsień- białko jest niezbędne i stoi w centrum zainteresowania większości osób dbających o sylwetkę. Jak się jednak okazuje nie potrzebujemy go aż tak dużo jakby nam się mogło wydawać… 

czytaj całość »
Witamina B12 - kiedy i jak suplementować 0
Witamina B12 - kiedy i jak suplementować oraz nie zgubić się w gąszczu dezinformacji

Najczęściej pojawiającym się pytaniem kierowanym do osób na diecie wegańskiej i wegetariańskiej jest „skąd bierzesz białko?”. Prawidłowe pytanie powinno brzmieć „skąd bierzesz witaminę B12?”. Zbilansowana dieta roślinna zapewnia wystarczającą ilość białka i wszystkich aminokwasów, nie dostarcza natomiast czerwonej witaminy B12, która odgrywa ważną rolę w ludzkim organizmie.

czytaj całość »
Kolejny krok w kierunku EKO: nowe opakowania, rPET, aluminium. 0
Opakowania

Zmieniliśmy koperty, pudełka i resztę materiałów do pakowania, czyli paczki z witaminami, które dostajecie od nas, są teraz w pełni eko. Nie jesteśmy jednak w tym sami, producenci, z którymi współpracujemy, także w ostatnich czasach starają się się zminimalizować swój wpływ na środowisko i już dwóch z nich zmienili swoje materiały na ich zdaniem bardziej ekologiczne.

Coraz więcej producentów rezygnuje z opakowań plastikowych na rzecz bardziej ekologicznych rozwiązań — szkło, papier, aluminium, czy nawet znowu plastik, ale inny (z trzciny cukrowej, rPET).

Im więcej opcji opakowań ekologicznych, tym łatwiej się pogubić. Tłumaczymy, o co chodzi z niektórymi z nich i w jaki sposób ten temat jest powiązany z suplementami.

czytaj całość »
Co się dzieje z witaminami i minerałami pod wpływem obróbki termicznej. 0
Co się dzieje z witaminami i minerałami pod wpływem obróbki termicznej.

Wprowadzenie do naszego codziennego menu pełnowartościowych produktów, korzystnie wpływa zarówno na nasze zdrowie, jak i poziom energii. Owoce oraz warzywa są świetnymi źródłami wielu składników odżywczych, takich jak: witamina C, witaminy z grupy B, żelazo, potas, dlatego codziennie powinniśmy je spożywać.

Najlepszym wyborem są świeże, prosto z bazarku, które mają smak i aromat natury, a nie plastiku. Wielu z nas wierzy, że takie pożywienie pozwala dostarczyć znacznie więcej składników odżywczych. A co się dzieje z witaminami i minerałami pod wpływem obróbki termicznej: gotowania, smażenia, mrożenia oraz kiszenia?

W zależności od wybranego sposobu, obróbka termiczna wpływa na zawartość składników w żywności.

czytaj całość »
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier InPost) już od 180,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium